Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 15 april 2012

Kindervestje

Soms kom ik zoveel leuke dingen tegen, ik denk dat ik wel 3 blogs kan vullen......... zucht! Wat is internet toch eigenlijk een uitvinding. Vroeger moest je het maar doen met een tijdschrift dat je kon kopen (h'm, ik mis wel die Ariadnes van vroeger!!) en af en toe een boekje uit de bibliotheek. Maar nu kun je patronen en werkstukken van uit de hele wereld bekijken, mits je de weg een beetje weet in de jungle van het World Wide Web.

Vandaag wil ik jullie een prachtig vestje laten zien dat ik vond bij Happy Crafting.


Wat een leuk vestje, he?
Je kunt het patroon (engels) gratis vinden op Ravelry, waar je nog meer varianten ziet met andere kleuren. Het is gemaakt van katoen en gehaakt op nld. 3. Leuk zijn de details, zoals het schulprandje en de bloemenapplicatie.

Happy Crafting is een leuk blog vol met creatieve ideeën, niet alleen haakwerk.


4 opmerkingen:

  1. Glunder glunder ;) Leuk stukje!
    Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een superschattig vestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hello friend

    Ik nodig u uit om te stoppen met mijn blog, zodat u kiezen van een stimulans voor uw blog.

    Een kus,

    BeantwoordenVerwijderen